lördag 4 oktober 2008

Trött och saknar Dalarna


Idag är jag trött. Har varit i Stockholm i helgen igen, har hört att det ska vara det nya. Jiust nue e de ganske mycke jebb med en MSU-grej. Det gör mig ibland lite trött. Ni vet när man han stirrat i i skärmen så linserna har torkat och känns som cornflakes i ögena?



Jag saknar Dalarna... Jag älskar Dalarna... Från Stockholm (ni vet, det nya) åkte jag tåg till Uppsala (ni vet, där jag bor) idag. Då hamnade jag på dalatåget som ju går förbi Uppsala där jag hoppade av (för jag bor där nu ni vet). Och det var så trevligt för man träffade gamla vänner man inte träffat på evigheter och bara TJATJA! Oooo mysigt.
Men sen... Just det. Det var inflation på dalmasar på tåget. Det var så många att folk STOD i GÅNGARNA i ALLA vagnar. IDIOT DALKULLOR OCH MASAR! NI VAR I VÄGEN ÖVERALLT! JAG KUNDE KNAPPT ANDAS! VARFÖR ÄR NI SÅ MÅNGA OCH SKRIKER OCH LUKTAR SÅ BLÄ! Fyfan för Dalarna.
Hejdå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja du Allis, dessa dalkullor och förbaskade masar! Mycket kärlek är det dom luktar, om du undrade ;)
Miss you, you strange serbian girl! eller, ja, nåt sånt..
Puss