lördag 23 maj 2009

Scarhand


Nu har jag äntligen sett den. Denna beryktade storfilm. Filmen alla häftiga citerar. Den som är så fruktansvärt bra. Scarface.
En jävla skitfilm.

Den är sämre än "Click" och till och med nästan lika dålig som "Very Bad Things". Det är inte att säga lite. Jag har tappat respekt för mänskilgheten. Hur kan denna film hyllas så? Var det någonstans mellan knarket och kackerlackorna som man ska finna charmen? Eller kanske under den där milisekunden som någon faktiskt INTE sa "FUCK!" ?

Nä hua. Borde göras en film om mig istället. Scarhand.


En film som är fantastisk är dock Twilight. Såg den för sjätte gången för ett par dagar sen. Helt fantastisk på alla sätt och vis. Idag beställde jag och Sara hem en kalender med Twilight. Jag LÄÄÄÄÄNGTAR! Jag ville köpa en T-shirt, en Hood och ett kompishjärta utöver kalendern... Men jag fick inte för Sara utan fick nöja mig med en poster.... :-(

Hej hopp! Nu ska jag sätta mig och vänta vid brevlådan!

Inga kommentarer: