fredag 22 maj 2009

VILL PILLA BORT SKORPAN!




Förra veckan brände jag mig på jobbet. Och nej, inte på jobbet där jag står och steker (McDonalds) utan på jobbet där jag skickar brev och leker i medlemsystem. Stort hån på den.

Jag brände mig på ugnen i köket när jag skulle käka en nattpizza (ibland måste man jobba sent). Det gjorde inte ens ont. Fick bara lite bränd hud som var ful, men under den fanns det fin hud så jag pillade bort den fula. Big mistake. Var fint i två timmar, sen kunde jag inte sova för att det bultade i hela handen och varade som fan.

Och nu har jag en fet skorpa som jag inte får pilla bort för Sara! Dumma Sara! Hon har nån jävla mirakelkräm som om tvingar mig ha på såret så att det "läker 4 ggr snabbare och minskar ärrbildning". NEWS - Mirakelkrämen GÖR ONT!

ÅÅÅÅÅHH! JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL JAG VILL!

JAG VILL PILLA BORT SKORPAN!

1 kommentar:

apan sa...

jag vet hur det känns. det är fördjävligt. jag har pillat bort den tre gånger nu.